Služby
Mzdy
Mzdy spracovávame v programe Olymp od firmy Kros a. s.
- výpočet miezd, výpočet zrážok nariadených súdom,
- evidencia a prepočet dovolenky zamestnancov s nerovnomerne rozvrhnutým pracovným časom,
- evidencia pracovného času, práce nadčas, nočnej práce, aktívnej časti a neaktívnej časti pracovnej pohotovosti zamestnanca v zmysle § 99 ZP,
- príprava interných smerníc,
- evidencia stravných lístkov a príprava podkladov na ich prevzatie zamestnancami,
- evidencia zrážok nariadených súdom a ostatných zrážok,
- vypracovanie príkazov na úhradu miezd a odvodov,
- vypracovanie podkladov na zaúčtovanie miezd,
- vypracovanie a zaslanie mesačných výkazov, evidenčných listov dôchodkového poistenia,
- vypracovanie a zaslanie mesačného prehľadu,
- vystavenie rôznych potvrdení o príjme,
- komunikácia s inštitúciami v prípade opráv výplat (vyžiadanie preplatku na poistnom,
- požiadanie o započítanie preplatku),
- príprava dokumentov na mesačnú archiváciu miezd (rozsah podľa požiadavky klienta),
- evidencia ročných mzdových listov,
- príprava ročného hlásenia.
Personalistika
- úzka spolupráca s personálnym zamestnancom klienta (usmernenie, poradenstvo),
- príprava pracovných zmlúv, dohôd mimo pracovných pomerov,
- príprava interných smerníc,
- príprava pracovných kalendárov,
- príprava vzorových dochádzkových listov podľa charakteru prevádzky,
- kontrola dochádzkových listov z hľadiska správnosti vystavenia zamestnancami
- prihlasovanie, odhlasovanie zamestnancov (SP, ZP),
- vystavenie cestovného príkazu, dohody o použití cestného motorového vozidla, vyúčtovanie cestovných náhrad,
- príprava dohôd o vykonávaní práce nadčas,
- príprava porušení pracovnej disciplíny,
- príprava všetkých druhov skončenia pracovného pomeru,
- vystavenie zápočtového listu.
Pracovné kalendáre
- efektívne nastavenie počtu zamestnancov prevádzky,
- určenie charakteru prevádzky (dvojzmenná, trojzmenná, nepretržitá) a nastavenie ustanoveného týždenného pracovného času,
- rozvrhnutie pracovného času v súlade s ustanoveniami Zákonníka práce,
- vydanie pracovných kalendárov podľa ktorých zamestnanci chodia do práce a pripravujú si mesačné dochádzkové listy,
- vykonanie zmien v pracovných kalendároch v súvislosti so zmenou obsadenosti prevádzky, otváracej doby alebo dĺžky pracovnej doby,
- vykonanie prepočtu dovolenky podľa priemerného počtu pracovných zmien pripadajúcich na jeden týždeň.
Poradenstvo
Poradenstvo realizujeme prostredníctvom osobných stretnutí, telefonických rozhovorov, hlasových a video hovor cez internet v závislosti od požiadaviek klienta. Klient dostáva väčšinou ihneď odpoveď na svoju problematiku, pri komplikovaných záležitostiach na úrovni právneho riešenia využívame našich odborníkov a problematike sa venujeme bezodkladne.
Bezplatné poradenstvo poskytujeme len našim dlhodobým klientom najmä v oblastiach pracovného práva a personalistiky, odmeňovania zamestnancov, sociálneho a zdravotného zabezpečenia, ochrany osobných údajov, daní, účtovníctva a ročných závierok.
Ostatné služby
- registrácia spoločnosti alebo fyzickej osoby ako zamestnávateľa na inštitúcie,
- vybavenie elektronickej komunikácie s inštitúciami na základe splnomocnenia,
- odhlásenie činnosti spoločnosti alebo fyzickej osoby ako zamestnávateľa z inštitúcií,
- podľa požiadaviek klienta...
+421 905 114 133
Pondelok–Piatok 9:00 - 17:00
Novozámocká cesta, Komárno - Malá Iža
Pondelok–Piatok 9:00 - 17:00
GAMA Consulting, s. r. o
IČO: 36 552 259
DIČ: 2021614111
IČ DPH: SK2021614111